Perifériás Idegmobilizáció (Neurodinamika)

A perifériás idegmobilizáció, vagy más néven neurodinamikai terápia speciális fogásokat alkalmazó terápiás módszer, melynek célja a letapadt, becsípődött, nyomás alá került végtagi idegek (perifériás idegek) felszabadítása, az idegi eredetű fájdalom hatékony csillapítása.

A Perifériás Idegmobilizáció Alkalmazási Területei

A kezelés az alábbi panaszok esetén hatásosan alkalmazható:

• zsibbadás a végtagokban, ami semmilyen terápiára nem szűnik,
  • éjszakai izomgörcsök, melyet nem Kálcium és Magnézium hiánya okoz,
  • éjszakai végtagzsibbadás pl.: alkar-kéz-ujjak zsibbadása,
  • gyengeség, diszkonfort érzet a végtagokban, ujjakban,
  • érzéskiesés,
  • hátfájás, derékfájás és nyaki fájdalom,
  • fájdalmas, beszűkült végtagmozgás.

A Perifériás Idegmobilizáció Hatásai

A perifériás idegmobilizáció alkalmazásával akár 3-4 kezelés után megszűntethetőek a tünetek, olyan esetekben is, ahol másfajta terápiák hatástalannak bizonyulnak. A terápia sérüléseket, műtéteket követő rehabilitáció részeként és gyulladást követő állapotokban, mellkas kimeneti szindróma esetén, túlerőltetés okozta idegi érintettség esetén, radioterápiát követő állapotban is eredményesen alkalmazható.

Részletek a Perifériás Idegmobilizációról

A perifériás idegmobilizációt szakképzett gyógytornász végzi. A DAVID Térdklinikán végzett perifériás idegmobilizációs kezelés időtartama 60 perc, ára 9 500 forint. A kezelés egészségpénztári kártyával és SZÉP kártyával egyaránt igénybe vehető.

A perifériás idegmobilizáció megkezdése előtt vendégeinknek személyi gerinc állapotfelmérésen kell részt venni. Az állapotfelmérés eredményeként a kezelést végző gyógytornász pontos képet kap a páciens gerincének, mozgásszerveinek állapotáról, ezek alapján pedig meg tudja határozni a leginkább hatásos és biztonságosan alkalmazható terápiás módszert.