Terápia

A DAVID Térdklinika terápiás programjait azoknak ajánljuk, akikre igaz a lenti állítások egyike:

• Súlyos vagy régóta fennálló gerinc- vagy mozgásszervi bántalmakkal küszködik (lumbágó, gerincsérv vagy egyéb gerincfájdalom).
  • Gerinc- vagy mozgásszervi műtéten esett át.
  • Operációt javasoltak neki, de nem szívesen vállalná a műtétet.
  • Szélsőségesen mozgásszegény életvitelt folytat.
  • Sportsérülést szenvedett, vagy műtét után álló sportoló.

Terápiás programjainkkal és gyógytornánkkal a hozzánk érkező panaszosok 80%-ánál megszűnt, de legalábbis nagyban csökkent a gerincfájdalom. Eredményeinknek köszönhetően a DAVID Térdklinika a Magyar Gyógytornászok Társaságának ajánlásával működik.

A DAVID Térdklinika különlegessége

A DAVID Térdklinika Magyarországon egyedülálló kezeléseket nyújt a gerincfájdalom megszüntetésére, ugyanis hazánkban sehol máshol nem érhető el a több mint 20 éves kutatás és fejlesztést magába foglaló DAVID gerinc módszertan és a DAVID gépek.

A DAVID gerinc módszertan és a DAVID gépek segítségével a gerincfájdalom megszüntetésén túl sikeresen segítünk az alábbi panaszoktól szenvedőknek:

• gerincfájdalom, illetve hát-, derék-, nyaki vagy ágyéki helyi fájdalmak – akár aszimmetrikus, akár szimmetrikus fájdalmak,
  • hát-, derék-, nyaki vagy ágyéki kisugárzó fájdalmak – akár aszimmetrikus, akár szimmetrikus fájdalmak,
  • gerincsérv vagy porckorongsérv,
  • lumbágó,
  • gerincferdülés (scoliosis),
  • ifjabb korban jelentkező csigolyanövekedési zavar (Scheuermann kór),
  • csigolya- vagy porckopás,
  • csigolyameszesedés,
  • csigolyák közti kisízület elmozdulása,
  • keresztcsonti ízület meghúzódása,
  • szélsőségesen csökkent mozgékonyságú ízületek,
  • térdszalag vagy bokaszalag szakadás,

A terápia fajtái

A DAVID gerinc terápiás program a több mint 20 éve tartó klinikai kutatás és fejlesztés csúcspontja, és azoknak ajánljuk, akik olyan krónikus vagy régóta tartó gerinc- vagy mozgásszervi bántalmaktól szenvednek, mint a gerincsérv, a lumbágó vagy más gerincfájdalom.

Természetesen nem mindenkinek engedi meg az egészségi állapota, hogy a DAVID gépeket használja, ezért egyéb gerinc terápiás, gerinctorna és gerinc gimnasztika programokat is nyújtunk.

A funkcionális gyógytornát akkor javasoljuk, ha a panaszosnál részben vagy egészben törlődtek a vele született mozgásminták.

A McKenzie terápia egyes gerincproblémáknál igen hatásos lehet a gerincfájdalom mérséklésére. Nagy előnye, hogy a terápia során otthon végezhető gyakorlatokat tudnak elsajátítani vendégeink.

A manuálterápiás kezelés során gyógytornászunk kézzel végzett műfogásokat alkalmaz, hogy segítsen a gerinc és a perifériás ízületek elváltozásain és csökkenjen a gerincfájdalom.

A Schroth terápia olyan konzervatív kezelési módszer, amely hatékonyan kezeli a gerincferdülést.

Masszázs egészíti ki a DAVID Térdklinika terápiáit. Jelenleg svéd-, frissítő- és frissítő sportmasszázst biztosítunk vendégeinknek.

A perifériás idegmobilizáció, más néven neurodinamika olyan speciális fogásokkal dolgozó terápiás módszer, mely felszabadítja a becsípődött, letapadt, nyomás alatt lévő végtagi idegeket, hatékonyan csökkentve ezzel az idegi eredetű fájdalmat.

További részletek a terápiáról

A terápiát minden esetben meg kell előznie egy személyi gerinc állapotfelmérésnek. A gerinc, valamint a szív- és érrendszer teljes körű analízise objektív, számszerű eredményekkel zárul. Ezek az eredmények mutatják meg, hogy vendégünk elkezdheti-e egyáltalán a terápiát, vagy további szakorvosi vizsgálatokra van szüksége. Szintén a személyi gerinc állapotfelmérés eredményei és azok elemzése határozzák meg, hogy milyen testre szabott terápiás programot fogunk javasolni Önnek annak érdekében, hogy megszűnjön a gerincfájdalom.