Funkcionális Gyógytorna

Funkcionális gyógytorna szükséges az alábbi esetekben

• térd-, csípő-, gerinc- vagy más mozgásszervi műtét előtt és után,
  • sport – és egyéb sérüléseket követően,
  • akut vagy krónikus térdfájdalom, hátfájás, derékfájás, nyaki fájdalom esetén,
  • kifejezetten mozgásszegény életvitelnél

Ezekben az esetekben az emberi mozgásokra jellemző normál mozgásminták kórossá válnak, amelyek a gyógyulást követően maguktól nem rendeződnek vissza. Egyéni elemzést követően egyéni korrekció, ellenőrzés melletti funkcionális gyógytorna szükséges.

A Gyógytorna Célja

A funkcionális gyógytorna célja tehát, hogy az egyéni korrekció segítségével:

• visszanyerjük a valamilyen okból megbomlott, természetes mozgásmintákat,
  • összehangoljuk a mozgásrendszer egyes részeit egymással, valamint idegrendszerünkkel, és
  • megszűnjön a térdfájdalom, gerincfájdalom, hátfájás, derékfájás, nyaki fájdalom, vállfájdalom.

A Funkcionális Gyógytorna Kezelések

A funkcionális gyógytorna megkezdése előtt minden vendégünk személyi állapotfelmérésen vesz részt, annak érdekében, hogy a DAVID terapeuta pontosan lássa az egészségi problémát, és a térd-, a csípő-, a gerincfájdalom, derékfájás, hátfájás, nyaki vagy egyéb mozgásszervi fájdalom megszüntetése érdekében össze tudja állítani a szükséges gyógytorna gyakorlatokat.

A DAVID Gerincklinikán a térdfájdalom, csípőfájdalom, gerincfájdalom, hátfájás, derékfájás, nyaki és egyéb fájdalom enyhítésére vagy megszüntetésére szolgáló funkcionális gyógytorna alkalmazása többféleképpen lehetséges:

• Gyógytorna önálló, személyre szabott kezelésként,
  • Gyógytorna a térd terápia kiegészítéseként,
  • Gyógytorna a térd tréning kiegészítéseként.

A funkcionális gyógytornát minden esetben David terapeuta képzésen végzett, szakképzett gyógytornász-fizioterapeuta tartja. A kezelések 60 percesek, alkalmanként 14 500 forintba kerülnek. A 60 perces funkcionális gyógytorna kezelések bérlettel is igénybe vehetőek: 5 alkalmas bérlet vásárlása esetén 13 800 forint, 10 alkalmas bérlettel 13 200 forint egy kezelés ára. Kezeléseinket SZÉP kártya és egészségkártya ellenében is igénybe veheti.